I ett iskallt IKEA-land

En väldigt deprimerande dag som började med skolmöte. Där bestämdes inget speciellt direkt, men det var ändå bra. En massa saker blev diskuterade och lite kom vi ändå fram till.
 
Efter lunchen begav jag mig till Scä (igen) iklädd i ett par gummistövlar och en alldeles för stor regnjacka. Träffade H från barnteamet. Vikten togs i mitten av mötet och den visade +0,7kg. Vidriga jag bröt ihop inne i samtalsrummet. Minns inte sist jag vägde såhär mycket. Pratade en stund om hur värdelös och dålig jag hela tiden känner mig. Berättade även lite om vad jag tyckte om min kropp. Hon blev nästan ledsen på grund av alla hemska saker jag sa om mig själv. Fick med mig en liten mörklila hjärtformad sten hem som hon sa att jag skulle ha som påminnelse om att jag inte är så dålig som jag själv tycker. Väl hemma bröt jag totalt ihop igen. Badrummet är min trygghet. På golvet där genomlider jag minst hälften av alla ångestatttacker, gjorde det även idag.

Kommentarer
Postat av: Em

varje gång du klarar av en sån ångestattack blir du lite starkare <3 kämpa på gumman

2012-08-31 @ 18:48:32
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: Fanny

Räkna in mig i hjärtat! Tycker också att du är super, söt, trevlig m.m. Tänk på mig också när du har hjärtat! Håller med behandlare och Em

2012-08-31 @ 22:04:01
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback