Hemma igen

Åh vad skönt att vara hemma! Det har varit helt okej på landet, rätt så jobbigt med maten men det roliga i att umgås med kusinerna och resten av släkten har ändå vägt över. Vi har solat, badat, fiskat och allt det där. Har fikat två gånger också! Nu har jag precis ätit middag som bestod av Chilli con Carne med ris, tagit en lång dusch och satt på mig myskläder. Funderar på att se Wallander ikväll igen, om jag inte redan sett den förstås. Som sagt, det är otroligt skönt att vara hemma igen. Nu saknar jag alla mina vänner helt sjukt mycket, vill träffa allihopa! Jag längtar faktiskt till skolan börjar, även fast skolan bidrar med ytterligare ångest så trivs jag ändå där. Jag kommer hemifrån ett tag, slipper mina föräldrar samtidigt som jag får träffa mina kompisar. Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback