Hellooooo

Att jag inte bloggar längre beror helt på bristen av tid. Jag far mellan skolan, hemmet, scä och massa möten. Jag får helt enkelt aldrig tid över. Nu sitter jag ändå här igen, hemma från dagens alla färder och snart är det middag.
 
Klockan 14.00 var jag på Scä och pluggade. Det gick så bra! Eller ja... Gjorde ett helt mattepapper. Det är egentligen inte mycket alls, men betydligt mer än vad jag fått gjort på hela veckan. Så det känns bra. Åt även mitt mellis där. Det kändes väldigt konstigt, och måste erkänna att det var jobbigt. Det var tungt att sitta där och äta. Pluggade lite mer efter melliset, fast då gick det inte lika bra. Jag får ändå vara glad för det lilla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback