Glass på Montis

Hemma igen, och jag mår bra! Är sådär lagom blöt i håret efter regnet. I alla fall, vi hade det som sagt bra. Åt glass på Montis i Gallerian, jag tog en kula hallon och en citron. Har smakat godare glass, eller så hade jag för höga förväntingar. Citronen var åtminstone godare än hallon. Kör nog på SIA-glass nästa gång ändå. Efter det så gick vi runt i lite olika affärer, kollade på skor, luktade på parfymer och så vidare. Hittade även ett par kängor inne på NK jag skulle dö för. Hittade också dessa gigantiska skor, de på bilden, i en Puma affär som låg i Gallerian. Ett par storlekar för stora för mig skulle jag tro..? Men man vet aldrig.
 
Kul att träffa den andra Fanny också. Alltid kul med nya människor. Dock väldigt förvirrande att båda heter Fanny. Fanny W och Fanny E. Nej, också för komplicerat, det skulle jag aldrig orka säga. Att sätta första bokstaven i efternamnet efter förnamnet blir som på dagis. Jaja, det löser sig haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha jag som gillade fanny w och fanny e :P men ofta jag tycker glassen idag va godaste kul glass jag någonsin ätit haha, kul med nya smaker:) btw så måste jag duscha, duscha bort all perfym och boddy butter det som luktar så gott :( haha kram det va kul idag <3

2012-08-26 @ 18:48:15
URL: http://kaneraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback