Första skoladagen avklarad!

- Åh hej Tove! Hur mår du?
- Jodå, jag mår bra!
 
Egentligen är det onödigt att fråga hur någon man inte står speciellt nära mår. Alla, åtminstone jag svarar att jag mår bra fast jag egentligen menar motsatsen. Jag menar, vem svarar "Åh nej, jag vill inte leva, mår så jävla dåligt, hatar mig själv... Hur är det själv?". Jag frågar samma sak, så det spelar ingen roll. Nåväl. Första skoldagen avklarad och jag kan inte beskriva hur bra det känns. Haft en massa föreläsningar och genomgångar idag, men det känns ändå okej. Direkt när vi kom på morgonen fick vi skriva in alla tider för alla Nationella prov som kommer äga rum under nästa termin. Kommer bli ett tufft läsår säger jag bara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Vilken kunskapsskola går du på? :) följer din blogg varje dag och jag tror på dig, du kommer klara det här! <3

2012-08-21 @ 18:26:26
URL: http://Attinteveta.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback