Födelsedag!

Idag var det Fannys födelsedag, 15 år! Nu får du äntligen cykla utan hjälm! Grattis finis! <3
 
Mitt tåg kom fram till Tumba strax efter 11, på stationen mötte Fanny mig och vi åkte hem till henne. Idag har vi gått en promenad, fotat, ätit pastagratäng till lunch, fotat lite mer, bowlat i Heron City och ätit god glass! Dagen har varit så bra, verkligen! När vi satt där och åt glassen kändes det inte ens jobbigt för stunden, det gick bra. När jag satt på tåget hem kom däremot allt över mig. Glassen låg i min mage och jag kände hur jag bara växte och blev större, kändes som om alla kollade på mina ben och skrattade lite lätt inombords. Måste återigen bara påpeka att glassen var så god att det nästan var värt känslan. Fanny, du är bäst, glöm aldrig det! Så otroligt glad att jag fick träffa dig idag, och vara med på din födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback