Fet äcklig ångest

Back on track. Ber om ursäkt för att jag är otroligt dålig på att uppdatera, men vi kom precis hem från middagen. Innan vi skulle åka dampade mamma lite på mig när jag sa att jag inte tänkte ta en drink med deras familj och resten av vår familj där på middagen. Eller det var inte ett sånt litet ryck hon fick, både pappa och mamma blev faktiskt väldigt sura. Jag stängde in mig i tvättrummet och vägrade till en början att föja med, vilket ledde till att mamma skulle stanna hemma med mig. Fast nej.... Tillslut valde jag att gå ändå. Drack ett pyttelitet glas cider med de andra när vi väl var där, inte ens en deciliter men ändå. Light var det också.
Middagen gick bra! Pappan i den andra familjen la upp mat fint åt alla. Det serverades grillad lax med risotto. Gott var det absolut! Åt även efterrätt, som kvällsmål då såklart. De hade gjort Apfelstrudel med vaniljsås. För er som inte vet vad det är så är det som en Österrikisk variant av äppelpaj skulle jag vilja säga. Pappan i familjen vi var hos är nämligen österrikisk.
 
Nu tyngs jag av en fet äcklig ångest som inte verkar vilja lägga sig. Säkerligen beror det på det lilla glaset cider och efterrätten. Åt inte en vaniljsåsen till efterrätten, men det känns ändå tungt.

Kommentarer
Postat av: fanny

tänk istället positivt, nu har du kommit ett litet steg närmare friheten, så har slagit anorexin på käften! Ångesten är jobbig, visst vill man leva livet utan ångest, ellerhur, ellerhur, ellerhur vist vill du bli av ed den men det går inte, gah bli ARG för att du får ångest, va ARG på den!! ilska mot ätstörningen har iaf hjälpt mig supermycket! keep going!<3

2012-08-12 @ 09:28:26
URL: http://kameraflickans.blogg.se
Postat av: Fanny

Tänk såhär hjärtat. Det där lilla glaset cider var så lite så kalorierna i det kunde lika gärna varit i maten då åt sen. Äppelpajen är jag säker på att den innehåll mycket mindre kalorier än ditt vanliga kvällsmål, som egentligen skulle vara dubbelt! Eller hur? Du år alltså mindre än du skulle igår och dessutom tränade du ju också! <3

2012-08-12 @ 10:13:09
URL: http://fannywinblad.blogg.se
Postat av: fanny

fanny, tror vi får börja skiva fanny e och fanny w x3 men skit i det nu, tove, fanny (W) har rätt det glömde jag du tränade t.om! plus att när man fikar tror man att det är mer bara för att det är fika, men en risifrutti t.ex är mer kalrier än fika, plus att fika är MYCKET godare! ;) <

2012-08-12 @ 16:42:53
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback