Dagen på Grönan

Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll, men vi kom hem strax innan 23.00 och då var jag helt slut. Det blev verkligen en heldag på Grönalund, från öppning till sent på kvällen. Kul hade vi i alla fall. Vi åkte massa karuseller, åt mat, umgicks med kusinerna, vann choklad på marabou-hjulet och så vidare. Slutföljde dock inte en enda måltid igår utom frukosten. Jag borde vara besviken på mig själv vilket jag nog är innerst inne men det känns ändå bra på något sätt. Känns som en seger fast det var en förlust.
 
Idag ska Jag hem till en kompis igen, och ikväll får vi gäster. Får se vad vi hittar på men nu måste jag faktiskt gå så att jag hinner träffa henne vid den tidpunkt vi bestämt. Jag vet att bloggningen suger och jag ska försöka bättra mig men känner mig så ointressant. Vilket jag är å andra sidan, men men.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback