Dag 9 - En sak jag gillar med mig själv

Okej... Den här har jag fasat för väldigt länge. Men som utmaning tänker jag ändå göra den, trots att det gör ont att ens tänka tanken på att jag snart ska skriva något bra om mig själv. Jag har många gånger uttalat mig om att det finns något bra med alla människor, alla är fina på sitt sätt. Så varför skulle inte det gälla mig? Återigen, nu kör vi! Jag gillar min hårfärg. Den är fin för att det är naturliga ljusare slingor i samtidigt som det är ganska mörkt i botten. Kanske inte världens bästa sak, men jag sa åtminstone något.
 
Nu ska ni få en utmaning av mig. Kommentera något som ni gillar med er själva. Det kan vara vad som helst, att du tycker om dina ögonfransar, att du är en bra vän, att du ofta är glad. Precis vad som helst alltså! Det skulle vara så kul att få läsa era kommentarer när jag kommer hem, så kör nu. Tveka inte! Jag skulle bli så glad! Tänk på, det finns något positivt med alla, jag lovar dig det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina ögon! lol det var det enda jag kom på.
Dessutom finns det mycket fint med dig, hela du är fin. Glöm aldrig det.
kramkram

2012-08-02 @ 14:56:03
Postat av: Eveliina

Svårt... Jag gillar att jag vill ge alla människor en chans när jag träffar dem, vill vara vän med alla helt enkelt!
Hoppas du har det bra! Kram!

2012-08-02 @ 15:15:40
URL: http://cupcakedream.bloggplatsen.se/
Postat av: Vanja

det ar jättesvårt. jag tänker mycket ofta på vad jag tycker om med mig själv men jag hittar ingenting alls.

2012-08-02 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback