Dag 17 - Någon jag skulle vilja byta utseende med och varför

Det första mitt huvud söker efter är en rikitgt mager och alldeles för tunn människa när den här frågan ställs. Det första som kommer upp är att det är vackert, inget annat. Alltså måste jag nu hitta en mager persons namn att skriva här. Fast egentligen är det inte så jag, Tove, vill se ut. Finns många människor jag gärna skulle byta utseende med. Det kan vara en tjej som sitter bredvid mig på bussen, någon i min skola eller någons blogg jag klickar mig in på. Kan inte säga ett specifikt namn. Eller såklart att jag kan... Jag skulle inte ha något emot att byta utseende med Vanessa Hudgens, Emma Watson, Megan Fox, och så vidare. Finns många som ser helt stört bra ut.
 
Jag kan gå förbi en tjej på stan som jag ser är sjukligt smal. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker det är vackert, jag kan inte. Ibland så knyter det ihop sig inne i min mage för att jag också vill se ut så. Jag vill också. Kändisarna jag nämnde ovan är inte onaturligt smala, ingen av dem. Alla har friska kroppar, men snygga. Så mycket snyggare än ett vandrande skelett med blek hy och påsar under ögonen. Så jävla mycket vackrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback