Dag 15 - Min favoritårstid

Svårt. Jga gillar att vi har årstider måste jag säga, det är kul med lite variation. Tycker dock att sommaren är lite för kort samtidigt som hösten och vintern är lite för långa. Måste nog säga att våren och sommaren är de årstider jag ändå gillar mest. Finns så mycket mer att göra då, man blir piggare, känner sig friare och mår allmänt bättre. Under vinter-halvåret är allting så mörkt, fast det är ju också mysigt. Finns det något bättre än att gosa ner sig i soffan med en massa täcken och kuddar framför en bra serie eller film när regnet öser ner utanför?
Min slutsats blir ändå våren och sommaren tror jag. Men som sagt, alla årstider har sina positiva sidor!

Kommentarer
Postat av: Amanda Halldén

Du verkar som en himla stark tjej. Fortsätt kämpa.

Kika in på min blogg o lämna en kommentar vettja :)

2012-08-08 @ 15:08:49
URL: http://www.aamandahalldens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback