Bloggträff

Tillsammans med Fanny ordnar jag nu en bloggträff! Vi är så sugna på att träffa er alla, så om du har tid och lust att komma så skulle vi bli obeskrivligt glada! Vi kommer befinna oss någonstans inne i Stockholm City, men vi återkommer senare om exakt plats. Ifall du är intresserad, vill komma, eller bara veta mer så maila mig på [email protected]. Kom igen nu, jag vill att du kommer!
 
När? Lördagen den 1:a September 2012, klockan 14.30
Var? Återkommer som sagt om exakt plats, men någonstans i Stockholm.
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

åhhåå vad jag hade velat komma.. surt att jag bor så långt bort bara : /// <3

2012-08-21 @ 20:12:21
URL: http://emaisaxon.blogger.com
Postat av: Fanny

Neeeeeeej seriöst?!?!:'(( kan inte komma... Just då är det skötarmöte i stAllet och så länge man vill behålla sin häst så måste man komma...</3 kan det inte va nästa vecka ;3 måste avboka ridningen i vilket fall så länge det är på en lördag men får väll leva med det men mötet måste jag va på!!!:'(<3

2012-08-21 @ 22:37:39
URL: http://kameraflickanns.blogg.se
Postat av: matilda

Hade hemskt gärna velat komma, om jag bara bodde dom där 85 milen längre ner på kartan :/ Nackdelen när man bor här uppe..

Kram

2012-08-22 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback