A-M-A-Z-I-N-G

Runt halv sju åkte (läs gick) jag hem till Linnéa där alla fyra tjejer satt och åt middag när jag kom. Åt hemma innan beroende på lite allt möjligt. Dels för att jag får ångest av att äta i sällskap med många andra, men också för att mina föräldrar inte litar på att jag äter. Givetvis var allting lite stelt i början med tanke på att vi inte träffats på över 3 år, men det släppte väldigt fort!
 
När middagen var klar gick vi till en lägenhet och kollade på film. Abduction tror jag den hette om jag inte minns fel. Den var nog bra skulle jag tro, men ingen var särskilt koncentrerad. Vi hade så mycket att prata om så det var helt sjuk. Var inte tyst i över två sekunder haha. Skrattade massor och hade det bäst. Det pinsammaste under kvällen var mitt eget del. Snälla som de är hälldes det självklart upp läsk åt mig med. När vi sedan skulle gå hem var mitt glas fortfarande orört medan dem hade fyllt på ett antal gånger.
 
Idag insåg jag hur mycket jag faktiskt saknat mina tjejer. Hur många minnen vi hade ihop och hur mycket de betyder för mig. Så fina allihop så att jag dör lite halvt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback