290812

Förmiddagen i skolan var kass. Var på en föreläsning i bild, men det var allt. Åkte hem på lunchen men behövde sedan åka tillbaka för att ha redovisnings seminarium. Då blev allt mycket bättre. Jag kände mig på bättre humör och tiden flöt på.
 
I morgon ska jag till Scä igen för att plugga. Tror och hoppas att det blir bra. Jag måste få hjälp med att hitta koncentrationen nu, annars kommer jag aldrig klara årkurs 9. Jag har väldigt lätt för att påbörja och röra lite i massa olika projekt, utan att slutföra något, istället för att fokusera på ett tills det är klart. Vill så mycket samtidigt som inte ett skit blir gjort. Att tekniken ska lämnas in och redovisas imorgon också känns inte bättre. Jag är inte klar. Allt jag har är en massa osammanhängande texter. Vet inte hur och var jag ska placera allt för att det ska bli så bra som möjligt. Orkar ändå inte ta tag i det nu, så börjar väl lite på svenskan nu istället. Jag borde fixa klart tekniken, men vet att det inte kommer bli så.

Kommentarer
Postat av: Hanna! :)

Hej Tove! :)
Undrade bara när du ska till scä imorn? jag ska också dit imorgon (antagligen kommer vi inte mötas) men om vi skulle göra det,får jag säga hej å så, eller tycker du att det vore jobbigt?

Förlåt för en väldigt konstig komentar! :)

Kram! :)

2012-08-29 @ 21:18:26
URL: http://kommerblibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback