180812

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket alls. Dagen började med att mamma väckte mig ganska tididgt, som vanligt, för att äta frukost. Vägrade dock att gå upp, så inte förän 9.30 gick jag upp och åt frukost. När frukosten blev försenad blev det inte heller något mellanmål. Allihopa tog sedan en liten promenad runt i området. Annars så har vi ätit lunch, varit och köpt skor, vi tog en sväng ner till stranden och så vidare. Nu har vi precis fikat. Eller alla tog bullar och så medan jag fick äta en tallrik fil med jordgubbar och flingor samt en müslibar. Dubbelt mellanmål alltså för att jag inte åt något mellis imorse. Till middag ikväll så ska vi grilla. Hoppas att det blir någorlunda fint väder så att vi kan sitta ute.
 
Jag står inte ut med alla dessa kommentarer den här lilla 7åriga flickan ger mig under alla måltider. "Värför tar du så små tuggor?", "Varför äter du så långsamt?", "Vill du inte ha maten?", "Varför pratar du aldrig när vi äter?", Vad länge du ätit nu!". JAG. ORKAR. INTE. Sen så sitter jag där som värsta miffot och låtsas att inte höra eller kollar ner i marken tills någon annan byter samtalsämne. Varför kan jag bara inte få äta ifred...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är multifamily? ska du gå på det eller inte?

2012-08-18 @ 20:05:18
Postat av: fanny

asså jag blir arg!! 7 åringen menar inget illa, hon fattar bara inte, men som hon håller på är INTE acceptabelt!! säg till dina föräldrar! jag hade problem med mormor när jag va med henne, hon pratade och påpekade mycket så jag ringde till mamma som hörde av sig till henne. säg ifrån, hon borde VERKLIGEN inte göra så! kram<3

2012-08-18 @ 21:30:44
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback